6. června 2016

Redesign blogu

Čas od času se člověk zastaví a kouká, co to vlastně provedl. A já uviděl, že jsem se dost nestaral o vzhled, čitelnost a přehlednost této hromady článků naházených sem v průběhu času. Pustil jsem se proto do úprav a snad to trochu prokouklo. :-)

Především jsem upřesnil název. Původně tam nebylo nic o Game Makeru a protože všechno, co sem napíšu, se vždycky nějak GM dotýká, je určitě lépe, aby se to projevilo i v názvu.
Také jsem tam přidal ono poněkud divně znějící slovo "neher", protože obvykle publikuji věci, které sice jsou vyrobeny v Game Makeru ( což je v překladu herní tvůrce ), ale často to hry tak úplně nejsou.

Pozadí bylo k povaze blogu dost nesmyslné, tak jsem tam dal hexovou síť, která symbolizuje můj nejoblíbenější herní žánr - tahové strategie.

Aby se to dalo trochu číst, bylo třeba poměnit barvy prakticky všeho. Cítím, že to teď méně namáhá oči.

Jistě se to nemusí líbit každému, ale to se nedá nic dělat. Pokud patříte do této skupiny, tak prostě počkejte, až mě zas popadne chuť všechno překopat.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentář vypovídá většinou o autorovi víc, než by byl jinak ochoten sdělit.