3. června 2016

Kulobludo II

Kulobludo se jmenovala jedna z mých prvních her, kterou jsem tehdy snad ani nikde nepublikoval. Šlo o bludiště procházené z pohledu malé červené kuličky. Sbíraly se zlaťáčky, klíčema se odemykaly brány, levely byly obrovské a celé to bylo docela příjemné k zahrání, pokud byl člověk fanouškem bloudění.

Dnes jsem na koulení v bludišti navázal a vytvořil něco jako hratelný prototyp. Má to jen pár úrovní a už jsem pomalu vyhořel s nadšením tvořit další. Potenciál toho nápadu sice zdaleka není vytěžený, ale jak už se tak stává, do hlavy se tlačí spousta dalších věcí a chuť klikat levely pomalu mizí. Kdyby někdo uměl dělat design úrovní ( prokazatelně ) a chtěl se pustit do rozšíření této hry, tak se může ozvat a domluvíme se.


Hra nemá zvuk, tak není třeba kroutit s hlasitostí. Ovládá se WASD nebo taháním za šedé plošky po stranách ( připraveno pro touchscreen ). Jako 3D to jen vypadá ( ve skutečnosti není ).

>DOWNLOAD pro Windows<

Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentář vypovídá většinou o autorovi víc, než by byl jinak ochoten sdělit.