19. září 2015

Soutěžní hra na Krevetě - Spooky Photo

Spooky Photo


Dnes jsem publikoval minihru Spooky Photo pro soutěž Malá herní dílna na Kreveta.net. Nápad přišel jako blesk z čistého nebe a tvorba hry mi šla skvěle od ruky. Začal jsem ji dělat v Game Makeru 8.0 s tím, že ji později převedu do Game Maker Studia. Ale když jsem to měl prakticky celé hotové a všechno běželo bez potíží, už se mi nechtělo si nějaké ty potíže přidělávat konverzí do GMS. Na rychlost vývoje je GM8 stále nepřekonatelná jednička. ( GMS háže vývojářům klacky pod nohy, kde může )

Pokusil jsem se být košer a nechat si grafiku staženou z webu odsouhlasit autory. Po cca 24 hodinách mučivých pochyb, zda mi souhlas dají, jsem nevydržel a pustil se do výroby vlastní grafiky. Dopadlo to nad očekávání dobře. Řekl bych, že lépe než s původní staženou grafikou. Tak je vlastně skvělé, že se neozvali. :-)

Hra běží pod Windows a je ke stažení zdarma pod článkem na Krevetě.
Určitě si to zahrajte, stojí to za to.

TomBen

Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentář vypovídá většinou o autorovi víc, než by byl jinak ochoten sdělit.