11. června 2016

Essentials General ( všeobecné skripty čili kdeco)

Essentials General ( všeobecné skripty čili kdeco)

wait(i)
- chvíle čekání uvnitř kódu ( číslo i musí být vysoké, aby to bylo poznat, třeba 1000 )
mouse_on()
- zjišťuje, zda je nad objektem myš ( if mouse_on { ... } )
Loader() a Saver()
- zajištuje ukládání hodnot do souboru, názvy proměnných se dopisují dovnitř skriptu podle vzoru uvedeného v komentářových řádcích, hodnoty těchto zapsaných proměnných se uloží najednou v datovém souboru ( obsah není snadno čitelný a měnitelný člověkem ), hodí se na autosave uvnitř hry, neobtěžuje hráče dialogem
create_object_list(obj1,num1,[obj2],[num2]..,[obj7],[num7])
- vytvoří mimo obrazovku dané počty vybraných objektů a vrátí seznam jejich id.
 instance_nearest_list(x,y,obj,[limit])
- najde limit nebo všechny instance objektu a dodá seznam jejich id seřazených podle vzdálenosti od souřadnic x,y
play_simply(filename,time_to_kill)
- přehraje zvuk přímo ze souboru, k přehrávání se používá objekt sound_destroyer, který hraje tolik vteřin, kolik je time_to_kill hodnota, -1 znamená, že se sám nezničí, fuknce vrací id instance sound_destroyeru
find_random_instance(object_index or all )
- vrátí id náhodné instance daného objektu
message(string)
- vypíše na obrazovku zprávu, čeká na odklepnutí ( nezáleží, co právě ve hře probíhá - všechno pozastaví ), používá objekt messenger

zpět na přehled všech Essentials 2016



Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentář vypovídá většinou o autorovi víc, než by byl jinak ochoten sdělit.