9. srpna 2015

Particle Type Editor 1.1.0.25


 

 

Particle Type Editor  1.1.0.25 alpha

Tato verze získala zásadní změnu skinu, byly opraveny rozličné chyby a přidána drobná vylepšení. Protože pořád chybí vytváření particle z externích obrázků, jde pořád ještě o alpha stádium. Doufám ale , že brzy budu moci oznámit první betu.

 v pohybu na YouTube




Změny GUI:

Díky skvělým radám Jindřicha Pavláska ( Likandro ) prošel vzhled uživatelského rozhraní téměř neuvěřitelnou proměnou. Jako programátor bych byl samosebou líný dělat jakýkoli "nadbytečný" grafický cukr do funkcionálně zaměřené aplikace. Nicméně, když jsem viděl Jindřichův náhled na to, jak by si věci představoval on, trochu jsem se zastyděl a nějakou práci do toho dal. Zdaleka asi ne tolik, jak by možná věci řešil do detailu Jindřich, ale i tak si myslím, že editor dostal jak se říká "šmrnc".
Nakonec, posuďte sami:



Pár užitečných klávesových zkratek:
TAB - zmizí panely
* - zmizí ukazatel fps
R - restart
Home - všechna nastavení do defaultní hodnoty ( pozor, není to ta, z které program startuje, protože pokud je vše v pořádku, tak se po startu načítá částice "Snowflakes.ini" )

Preview částice

to jsou ty dvě, které srší od začátku uprostřed obrazovky. Statická se jmenuje A a pohyblivá se jmenuje B. V této verzi je lze přemístit nebo skrýt.
SPACE - přepíná tam a zpět viditelnost obou Preview částic
CTRL + SPACE - přepíná pouze viditelnost částice B.
držením A a klinutím levé myši lze přemístit částici A
držením B a klinutím levé myši lze přemístit částici B
( Home nastavuje defaultní polohu oběma částicím )

Na co se lze těšit v budoucích verzích?
- částice ze sprite
- přímé nastavení čísly v Color Dialogu
- obsah do info řádky ( jiný než Lorem Ipsum :-) ) 





2 komentáře:

  1. Kde ses ztratil TomBene?
    Už mi tvoje aplikace začínají chybět.

    OdpovědětVymazat
  2. No, ještě jsem neumřel. Takže má ještě něco šanci vzniknout.

    OdpovědětVymazat

Komentář vypovídá většinou o autorovi víc, než by byl jinak ochoten sdělit.